Автолампы IPF

Список форумов Наши автомобили Tuning

Описание: Тюнинг и аксессуары Peugeot 301
Модератор: Administrator

  • -2

Сообщение #31 VadymZ » 6 ноября 2014, 20:22

armenak, Дану, видно давно ви не дивились на інші авто, половина машин які їздять із заводськими лінзами не мають омивача фар(мають або дорогі або опція)
armenak писал(а):Все, что отходит от этих правил называется "колхозный ХЕНОН"! 3000К, 4300К, 6000К... - это все яркость ксеноновой лампы С ЛИНЗОЙ!
Це все назив. яркость ксенононової лампи при чому тут лінза? Лінзу для того і ставлять щоб убрать всі лишні пучки світла, і якщо її правильно поставити то вона ніколи не буде сліпити. А вів я про те, що якщо поставити ті лампи то буде засвічувати не хуже ксенона і до одного місця той отражатель на лампі при такій яркості, в багатьох машинах він ще у фарі жилізний є(наприклад в Калині на ближньому стоїть лампа Н7 з отражателем жилізним, то його ксенон тоже засліплює). А на рахунок омивача це взагалі прикол(ті хто користувався знають), вода іде під тиском із бачка омивача (як правило) на фару. І виходить грязну фару одбризгали концентратом, получається края фари грязні і залишилась а середина в розводах і потьоках від хімії разних кольорів які відбивають лучі ксенона скрізь :toothless: Чого хімічні розводи, того що вода з бачка: літом - літній омивач від комах; зимою - зимовий від морозу, дей на практиці вродіби і полезна штука но не настильки щоб хотілось користуватись. А грязні фари не відбивають лучі, для того щоб не спорити візьміть в ночі накидайте грязі на прожектор побачите як поміняється світло :toothless:
VadymZ M
Возраст: 31
Откуда: Рівне
Репутация: 27
Лояльность: 66
С нами: 4 года 9 месяцев
Имя: Vad
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: чорний
телефон: 0976846119

Бигборд M
Ваш баннер тут: пишите
 

  • -1

Сообщение #32 armenak » 6 ноября 2014, 23:22

VadymZ писал(а):видно давно ви не дивились на інші авто, половина машин які їздять із заводськими лінзами не мають омивача фар(мають або дорогі або опція)
У официалов-европейцев я такого не видел. А у корейцев или китайцев - вполне возможно!
VadymZ писал(а):яркость ксенононової лампи при чому тут лінза?
Яркость ксенона измеряют только в комплекте с линзой, а не самой лампы (сама лампа светит ярче)!
VadymZ писал(а):Лінзу для того і ставлять щоб убрать всі лишні пучки світла, і якщо її правильно поставити то вона ніколи не буде сліпити. А вів я про те, що якщо поставити ті лампи то буде засвічувати не хуже ксенона і до одного місця той отражатель на лампі при такій яркості, в багатьох машинах він ще у фарі жилізний є(наприклад в Калині на ближньому стоїть лампа Н7 з отражателем жилізним, то його ксенон тоже засліплює).
Это я уже описывал, смысл повторяться?
VadymZ писал(а):А на рахунок омивача це взагалі прикол(ті хто користувався знають), вода іде під тиском із бачка омивача (як правило) на фару. І виходить грязну фару одбризгали концентратом, получається края фари грязні і залишилась а середина в розводах і потьоках від хімії разних кольорів які відбивають лучі ксенона скрізь Чого хімічні розводи, того що вода з бачка: літом - літній омивач від комах; зимою - зимовий від морозу, дей на практиці вродіби і полезна штука но не настильки щоб хотілось користуватись. А грязні фари не відбивають лучі, для того щоб не спорити візьміть в ночі накидайте грязі на прожектор побачите як поміняється світло
Вся проблема в том, что в нашей стране очень трудно найти хорошую омывайку, которая самостоятельно работает хорошо зимой, и омывайку которая хорошо работает летом с комахами. Всю фару с ксеноном и не нужно мыть, а лишь ту часть в которую светит линза.
И вообще, с вопросами о ксеноне пора переходить в соответствующую тему.
armenak M
Аватара
Возраст: 43
Откуда: г.Днепропетровск
Репутация: 76
Лояльность: 17
С нами: 5 лет 8 месяцев
Имя: Armenak
Авто: не Peugeot 301

  • 1

Сообщение #33 Bootlegger » 7 ноября 2014, 0:01

VadymZ, вот я не понимаю, что ты хочешь этим сказать? Ксенон не колхоз? ОК, пусть будет так. Но то, что я наблюдаю на дороге, убеждает меня в обратном. Раскурочь себе фары и воткни туда что хочешь. Тебе уже неоднократно объяснили, чем отличается ксенон от самой супер навороченной, но просто лампы накаливания.
Как с точки зрения типа свечения и конструкции, так и с точки зрения соответствия ПДД.

Тема создавалась с целью получить отзывы о лампах конкретной торговой марки. Засим, разговоры о ксеноне тут не уместны и будут расцениваться как флуд. Если хочется поговорить о ксеноне, есть соответствующая тема.
Не будите во мне зверя. Он и так не высыпается.
Bootlegger M
Автор темы, Член клуба
Член клуба
Аватара
Откуда: Одесса
Репутация: 383
Лояльность: 264
С нами: 5 лет 8 месяцев
Имя: Александр
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: dark brown
телефон: 0672951707

  • 1

Сообщение #34 VadymZ » 7 ноября 2014, 1:04

Не вопрос про ксенон смисла говорити немає, якщо ви на ньому не їздили і не ставили, тоді да з чим порівнювати?
armenak писал(а):Яркость ксенона измеряют только в комплекте с линзой, а не самой лампы (сама лампа светит ярче)!
Це вже щось нове, походу ви краще знаєте ніж ті хто їх встановлює і обслуговує! :toothless:
Bootlegger писал(а):Но то, что я наблюдаю на дороге, убеждает меня в обратном.
А галогени не світять на дорозі, коли фари в половину машин не виставлені, чи цього ніхто не наблюдає?
armenak писал(а):У официалов-европейцев я такого не видел. А у корейцев или китайцев - вполне возможно!
Це залежить не від марки авто а комплектації авто у німців, італьянців і французів хватає. Тут я скинув ссилочку покажете мені де там омивач, чи то може китайський німець :toothless: http://auto.ria.com/auto_volkswagen_passat-b6_12629227.html
Тепер по тих лампочка! Пив сьогодні у вечері чай з тими хто займається електрикою і повідали таке:
1 Провода в французах гамно +1А вони витримають не поплавляться но за рік часу контакти почорніють і можуть окислятись.
2 Лампа стоїть близько біля отражателя зверху почорніє(дивились на мою фару і вердикт такий фірма що виготовляє одна з кращих но видно французи не просили якісно а дешево :sad: одне кріплення лампи чого стоїть лишній раз боюсь трогать).
3 піде більша нагрузка і при включеному магу і трохи посаженому акуму генератор не витяне, тобто коли будете тормозить лампи трохи будуть тускніти, не критично но неприємно.
4 Їх добре ставити у велику фару с потужним генератором і великим акумом(добре підходять в буси, доблики в них просто лінзу не можна поставити).
А ставити комусь чи ні вибір кожен зробить сам і потім може по факту вже описати. А то спор пішов про те хто немав але все знає :fie: А кому цікаво то про ксенон можу розказати всі плюси і мінуси я його пока маю. Завтра приїжає лінза і понеслась виложу фото без і з тоді наглядно буде видна вся різниця!
П.С. якби я думав, що ксенон на Наших машинах(кожне авто це окрема історія) добре яб не тратив кучу грошей на лінзи :biggrin:
VadymZ M
Возраст: 31
Откуда: Рівне
Репутация: 27
Лояльность: 66
С нами: 4 года 9 месяцев
Имя: Vad
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: чорний
телефон: 0976846119

  • 1

Сообщение #35 Bootlegger » 7 ноября 2014, 1:49

піде більша нагрузка і при включеному магу і трохи посаженому акуму генератор не витяне, тобто коли будете тормозить лампи трохи будуть тускніти, не критично но неприємно.
Т.е магнитофон и лампочки чуть мощнее номинала и всё, кина не будет?
Вообще то я считал, что мощность генератора рассчитывают ещё и на работу других потребителей: дальний свет, обогрев заднего стекла, подогрев сидений, вентилятор печки. И это всё должно иметь возможность работать одновременно.
Не будите во мне зверя. Он и так не высыпается.
Bootlegger M
Автор темы, Член клуба
Член клуба
Аватара
Откуда: Одесса
Репутация: 383
Лояльность: 264
С нами: 5 лет 8 месяцев
Имя: Александр
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: dark brown
телефон: 0672951707

Сообщение #36 yar5981 » 7 ноября 2014, 8:54

VadymZ, Це залежить не від марки авто а комплектації авто у німців, італьянців і французів хватає. Тут я скинув ссилочку покажете мені де там омивач, чи то може китайський німець :toothless: http://auto.ria.com/auto_volkswagen_passat-b6_12629227.html

А где Вы там нашли ксенон?Фары галогеновые
yar5981 M
Возраст: 49
Откуда: Киев
Репутация: 37
Лояльность: -3
С нами: 5 лет 6 месяцев
Имя: Ярослав
Авто: 1.2 VTi 5MT Active
Цвет: серебро
Страна: Украина

Сообщение #37 FAB600CL » 7 ноября 2014, 9:07

yar5981, в смысле галогеновая????Это Вы с чего такой вывод сделали? :eek:
Щуку ловят на блесну-а Лохов на жужжалку
FAB600CL M В сети
Член клуба
Член клуба
Аватара
Возраст: 41
Откуда: Харьков
Репутация: 328
Лояльность: 385
С нами: 5 лет 3 месяца
Имя: Alex
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: серебристый

Сообщение #38 VadymZ » 7 ноября 2014, 9:16

yar5981, Да галогенні, коли включаю жду поки галогенка розгориться(в друга такий білий, недавно пригнав, доречі не дорого продасть :toothless: ) :toothless: Нема мені часу фоткать машани і показувати які з омивачом а які ні.
Bootlegger, Воно розчитане, но провода не дуже і при нагрузці +1А воно себе покаже(основном це дуже видно зимою при морозах, літом не так це з свого опита). Повторюсь це коли машина тормозить тоді споживається багато електрики і основному зимою. А ставити чи ні це вам вирішувати, поставите буде з чим порівнювати.
П. С. Наша задня підвіска тоже розрахована на наші дороги :toothless: :toothless: :toothless:
VadymZ M
Возраст: 31
Откуда: Рівне
Репутация: 27
Лояльность: 66
С нами: 4 года 9 месяцев
Имя: Vad
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: чорний
телефон: 0976846119

Сообщение #39 Bootlegger » 7 ноября 2014, 9:36

коли машина тормозить тоді споживається багато електрики і основному зимою.
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Да? Ну ладно. Но я всегда думал, что наибольше кол-во энергии потребляют теплонагревательные элементы, типа обогревы всякие. Оказывается, самый мощный потребитель это лампа стопа, иля я чего то не понял?

Добавлено спустя 4 часа 16 минут 32 секунды:
В принципе, я получил ответ на свой вопрос.
Спросил у знакомого специалиста с другого форума. Вот ответ:
Если честно, это всё херня smile.gif Пиар и не более, т.к. только красивая коробочка и не больше, физику не наипешь, был у меня клиент - который купил такие себе за 1800 грн, мы спецом сравнивали с обычными на люксометре. Разница была максимум 5% и то, за счет того что сравнивали с БУ лампами smile.gif Чувак был очень удивлен, а мы ржали шо черти. Так что забей на них бооольшой и толстый wink.gif

Может, кому то будет полезно. Я покупать их не буду. Всем отписывамшимся по сути вопроса ещё раз спасибо.
Тема превратилась в говносрачь, но хоть форум оживился.
Не будите во мне зверя. Он и так не высыпается.
Bootlegger M
Автор темы, Член клуба
Член клуба
Аватара
Откуда: Одесса
Репутация: 383
Лояльность: 264
С нами: 5 лет 8 месяцев
Имя: Александр
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: dark brown
телефон: 0672951707

Бигборд M
Ваш баннер тут: пишите
 

  • 1

Сообщение #40 VadymZ » 7 ноября 2014, 17:40

Bootlegger, :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Я ж описав, що проблема була на рено і придположив, що не виключений такий варіант з пежо так як проводка одинакового качества.
Bootlegger писал(а):Да? Ну ладно. Но я всегда думал, что наибольше кол-во энергии потребляют теплонагревательные элементы, типа обогревы всякие. Оказывается, самый мощный потребитель это лампа стопа, иля я чего то не понял?

Це ви напевно не поняли! Виявив зимою бо на снігу краще видно а подруге коли тормозив на снігу включався ABS і BAS, це він на себе бере кучу тока а не задні стопи(ми не на Тазі їздимо). Якщо заглянете під капот то знайдете там комп, абееса і куча блоків до нього в які ідуть нормальні силові кабеля, явно не для 1А! Проблема вирішилась заміною ламп(там стояв якийсь непонятний китай) і зарядкою акума. Випаде сніг можете попробувати думаю коли будете тормозить з ABS ви це помітите даже на наших лампах!
Bootlegger писал(а):Тема превратилась в говносрачь, но хоть форум оживился.
Форум оживився, може хтось зекономив 800грн, тільки із за того що пішла ціла дискусія :toothless:
П.С. Після того як викладаєш свою думку, наводиш приклади(при чому в адекватній формі), просто ділишся інфою при цьому тратиш свій час це стає називатися флудом і ставлять -1 то не хочеться більше витрачати час і щось пояснювати.
VadymZ M
Возраст: 31
Откуда: Рівне
Репутация: 27
Лояльность: 66
С нами: 4 года 9 месяцев
Имя: Vad
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: чорний
телефон: 0976846119

Пред.След.

Вернуться в Tuning

Кто сейчас на сайте (по активности за 60 минут)

Сейчас этот форум просматривают: 6 гостей