Тестирование RaceChip на Пежо 301 1.6 HDI

Список форумов Наши автомобили Tuning

Описание: Тюнинг и аксессуары Peugeot 301
Модератор: Administrator

  • 1

Сообщение #41 vip » 24 ноября 2013, 0:23

Bootlegger писал(а):Racechip, просто для общего развития... т.е ПСА настроила двигатели на не совсем оптимальную работу (почему? есть причина или просто мозгов не хватило), а Рейсчип этот момент исправил? :wink:
на вот это пожалуйста ответьте :oops:
vip M
Аватара
Возраст: 40
Откуда: Днепропетровск
Репутация: 10
Лояльность: 0
С нами: 4 года 11 месяцев
Имя: Игорь
Авто: 1.6 HDi 5MT Allure
Цвет: чёрный
Госномер: AE2202HH

Бигборд M
Ваш баннер тут: пишите
 

Сообщение #42 Evgenev » 24 ноября 2013, 14:11

vip, полностью поддерживаю. :think:
Evgenev M
Аватара
Возраст: 37
Откуда: Днепродзержинск
Репутация: 61
Лояльность: 67
С нами: 4 года 8 месяцев
Имя: Андрей
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: Белый
Госномер: 4684
Страна: Украина

  • 1

Сообщение #43 Racechip » 26 ноября 2013, 22:16

ПСА настроил двигатель для очень широкого спектра задач и заложил сотни усредненных параметров, потому что моторы эти могут стоять на пежо, ситроэне, вольво, дизельгенераторе или тракторе. Топливо в него могут лить белорусское, испанское, бразильское, южноафриканское, масло могут лить оригинальное и не оригинальное, за рулем может быть бабушка и студентка, в него будет попадать постоянно холодный влажный воздух Финляндии или сухой и жаркий в Турции. Мы как никак живем в Эвропе, у нас хоть и не очень качественное топливо, но оно не такое как в африке, масла мы льем оригинальные, так как новое авто на гарантии, мы можем перейти от сотни усредненных параметров к десяткам, начиная "затачивать " авто под себя, под свои потребности, и под стиль езды. Все это можно сделать с модулем Рейсчип, сейчас ,продолжаются тесты, по результатам мы сможем их оценить, но тот факт что автомобиль становиться приемистей, реакция на педаль газа изменяеться, уменьшаеться провал - "турбояма" являються неоспоримыми.
Добавить к этому возможность увеличивать и уменьшать прирост мощности, изменять "кривую" прироста относительно оборотов двигателя, получип в результате современный девайс, сделанный немецкими инженерами, дающий возможность индивидуализировать авто, сделать его лучше.
Racechip
Репутация: 4
Лояльность: 0
С нами: 4 года 8 месяцев
Имя: Racechip
Авто: не Peugeot 301

Сообщение #44 Racechip » 28 ноября 2013, 11:06

y.dengaev » Вчера, 20:50

За період тестування, катався по місту, по трасі, розганявсь до 100, знімав чіп, ставив чіп, регулював налаштування чіпа, найбільше сподобався режим F2, причому чималий пробіг був на мокрому покритті, отже ділюся своїми особистими враження. Це моє ІМХО, прошу сильно не пінать.

Всі тести проводились на зимовій гумі, так як вже перезувся і удачно зловив шуруп.

Як я розумію роботу чіпу:

Чіп підправляє сигнал датчика тиску палива, а ЕБУ у свою чергу перераховує параметри і модифікується вприск палива і надув турбіни, при цьому не порушується і не відключається штатна система захисту ЕБУ, якщо не правильно виставити налаштування, ЕБУ буде сигналізувати про помилки. Всі двигуни із заводу налаштовані на оптимальну роботу, для всіх режимів експлуатації, кліматичних умов, якості використованих матеріалів, тобто роботу можна коригувати +\- туда сюда. Чіп менше вносить змін в роботу двигуна ніж чіп-тюнінг ЕБУ, тому нічого критичного в роботі чіпу не бачу, це не відключення "отсекателя" красної зони тахометру чи тому подібне.

Як я відчуваю роботу чіпу:

В момент інтесивної роботи турбіни відчувається більш динамічний підрив, на всюму діапазоні роботи турбіни, впринципі на кожній передачі. По трасі здалося, що на 5 швидкості машина також більш охоче прискорюється, навіть, до 160 км\год. Чомусь відклалась по трасі цифра 3000 обертів двигуна, таке відчуття, що з 3000 обертів у авто не то, що відкривається 2-ге дихання, але якось не так "унило" воно далі їде.

Як тестувальники відчули роботу чіпу:

Окрім мене чіп тестували 3-є чоловік, які також відчули різницю. 2-є постійних пасажирів, також відчули різницю, причому також спробував запитувати, коли пасажири не знали встановлений чіп чи ні.

Передаю слова тестувавших:

- один на даний момент їздить на Ланос 1,5, але має чималу практику у використанні таких авто як, наприклад, Субару Імперза (був учасником гонок в Одесі). Його слова - "я майже в екстазі від твоєї 2-ї швидкості", сказав, що він би дав приросту по динаміці на процентів 15%, можливо, до 20%

- другий на даний момент їздить на Шевролет Круз 1,8. Його слова, в порівнянні з чіпом і без - "якось вона стала менее овощнее"

Статистика по витраті палива:

- по місту без чіпа - БК показує 7,5-7,8 л., але по факту витрата більша, в районі 8 л. -\+ грами (стандартний мінімальний пробіг в день 16 км, 44 світлофори);
- по місту з чіпом - по факту витрата палива стала 8,82 л., при цьому на кожній вільній ділянці, педалька газу натискалась в пол, також в цей період було тестування розгону до 100 км\год. на сухому і мокрому покритті разів 20, не менше, і були неоднократні прискорення до 120 км\год, з педалькою в пол;
- по трасі без чіпа - БК показує 4,7-4,9 л. по факту витрата 5-5,5 л. -\+ грами - при швидкості 110-130 км\год;
- по трасі з чіпом - БК показав 5,4 л. - при швидкості 120-140 км\год з 3-ма пасажирами і кондиціонером(моросило і потіли стекла), по факту не вдалось засікти, тому що їхав з чіпом і без, а заправки в місці призначення не було.

Результат: - робота чіпу мені подобається, відчутно більш інтенсивний відгук авто, зваживши всі за і проти, залишаю чіп собі, правда за пророблену роботу по тестуванню, отримав ще невеличку знижку.

P.S. закрив кришку ноутбуку і побачив що він такої ж кольорової гами, як і чіп, верх і низ чорний, а по канту по середині оранжева полоска :smile:
Racechip
Репутация: 4
Лояльность: 0
С нами: 4 года 8 месяцев
Имя: Racechip
Авто: не Peugeot 301

Сообщение #45 Racechip » 8 декабря 2013, 21:45

независимый тест модулей увеличения мощности ( чип-блоков ) рейсчип ( racechip ) и других европейских производителей, отзывы, обзоры /

Полная версия статьи журнала на немецком языке :http://racechip.com.ua/wp-content/uploads/2013/10/Eurotuner-full-original.pdf

перевод на русский язык: http://racechip.com.ua/wp-content/uploads/2013/10/Eurotuner-full-ru.pdf
Racechip
Репутация: 4
Лояльность: 0
С нами: 4 года 8 месяцев
Имя: Racechip
Авто: не Peugeot 301

Сообщение #46 FAB600CL » 26 июня 2017, 9:21

Господа,подниму-ка я вопрос о чипе.Кто взял себе ,какой и как ведет себя авто?
Щуку ловят на блесну-а Лохов на жужжалку
FAB600CL M В сети
Член клуба
Член клуба
Аватара
Возраст: 41
Откуда: Харьков
Репутация: 326
Лояльность: 360
С нами: 4 года 9 месяцев
Имя: Alex
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: серебристый

Пред.

Вернуться в Tuning

Кто сейчас на сайте (по активности за 60 минут)

Сейчас этот форум просматривают: 4 гостя

cron