Установка круиз контроля и ограничителя скорости

Список форумов Наши автомобили Tuning

Описание: Тюнинг и аксессуары Peugeot 301
Модератор: Administrator

Сообщение #101 Maxos » 15 декабря 2013, 0:47

LeXsA, бензин случайно не одно деление осталось, кажется поэтому, но не уверен.
Лев возит меня...
Maxos M
Аватара
Возраст: 38
Откуда: Донецк
Репутация: 21
Лояльность: 35
С нами: 5 лет 2 месяца
Имя: Максим
Авто: 1.2 VTi 5MT Active
Цвет: коричневый металлик

Бигборд M
Ваш баннер тут: пишите
 

Сообщение #102 Mr.Stig » 15 декабря 2013, 12:23

ще може вискакувати повідомлення "Риск гололеда"
Mr.Stig M
Член клуба
Член клуба
Аватара
Возраст: 43
Откуда: місто Лева
Репутация: 26
Лояльность: 3
С нами: 5 лет 5 месяцев
Имя: Роман
Авто: 1.6 HDi 5MT Allure
Цвет: Shark Grey

  • 2

Сообщение #103 ydengaev » 15 декабря 2013, 14:54

wizle писал(а):ydengaev, мне в сервисе сказали, что сделать что б круиз работал можно на любом 301. Только нужно активировать как то криво... то ли активацией круиза для 206 пежо, то ли еще как... Короче говорят, что если их ПО скажет что активировать нельзя, то они этого делать не будут. Но для некоторых 301 дизелей нормально и легаьно активируется круиз. Поеду проверю в понедельник своего :)

На сучасних авто встановлений електронний блок чи блоки, які управляють роботою двигуна, роботою електроніки і автомобільним вузлами вцілому. Блок управління може бути зібраний в одному фізичному блоці, але програмно це все може бути розділено на окремі модулі, які співпрацюють між собою. Надалі будем думати не про кількість фізичних блоків, а про кількість модулей, які по суті являються окремими блоками управління для відповідних вузлів.

Управління вузлом авто, наприклад, двигуном може здійснюватись із загального блоку, а може здійснюватись також із загального блоку, але через свій окремий блок управління і фактично двигуном керує окремий блок управління, в якому запрограмоване керування, блок сам вирішує, чи приймати і обробляти сигнали із загального блоку чи ігнорувати, такби мовити своя деяка автономність.

В нас встановлений загальний блок управління та допоміжні блоки для деяких вузла, наприклад, двигуна, системи АБС ти ЕСП і т.д.

В загальному блоці, налаштовуються наявність окремих опцій, вузлів зі своїми блоками, та загальну схему взаємодії блоків між собою, а також загальні налаштування для авто. Зазвичай загальний блок розроблений так, щоб він мав можливість встановлення на різні комплектації, а також, навіть, моделі, тобто на самій дешевій комплектації одної моделі, стоїть такий же блок, як і на максимальній комплектації іншої моделі, просто на дешевій комплектації будуть доступні не всі опції.

Наприклад, доводчики стекол, в нашому блоці є така можливість, але так як немає блоку управляння, самих доводчиків, опція не буде працювати, якщо її навіть активувати.

Тепер щодо КК.

Для того щоб КК працював, потрібно в загальному блоці вказати, що в нас є КК (КК чи КК з лімітером, програмований чи ні) і вибрати його тип (на рулі чи джойстик), після активаціїї КК в загальному блоці, на панелі БК вже відображається включення КК, але КК не працює, тому що в нас встановлений окремий блок управління для двигуна, який ігнорує сигнали загального блоку, так як він нічого не знає про КК.

Для того щоб КК запрацював, потрібно в блоці управління двигуном активувати його, дозволити регулювання швидкості і впливати на сигнали програмно, які вже приходять із загального блоку і подаються ручкою КК.

Поки в блоці управління двигуном не буде активовано КК, то він не буде працювати, це все запрограмовано в блоці управління двигуном.

Тепер щодо активації КК.

Активацію потрібно проводити спеціальним ПО з використанням спеціального кабелю. ПО з часом оновлюють, якісь пункти меню додають, якісь приховують, для активації деяких опцій йде запит логіну і паролю (за який потрібно платити, якби був, можна б було спробувати логін і пароль рівня ОД) для того, щоб підконектиться до серверу ПСА і отримати дозвіл на редагування опції. В ОД постійно оновлюється ПО, приходять останні оновлення з ПСА, тому ОД може зробити тільки те, що на даний момент ПСА відображає в меню чи дає дозвіл після перевірки логіну і паролю. Тобто ПСА на пряму починає все контролювати, обмежувати, просити плату за доступ.

Тепер щодо наших авто.

На перших партіях робили все добротно, встановлювали повноцінну проводку, програмно нічого не блокували, тим більше по замовчуванню у блоку управління двигуна був активований КК. На слідуючих партіях, по замовчуванню активний КК перестали ставити. Так як на новому ПО програмно ховають опції чи просять вводити логін і пароль

наприклад,

- з приводу ховання пункту меню, на нових версіях програмно в ПО сховали пункт меню, якій відповідає за активацію КК в блоці управління двигуном.

- з приводу запиту логіна і пароля, я в себе в Сітроені не можу активувати показ температури на БК, як в Пежо, тому що йде запит логіну і паролю.

то ОД на нових версіях ПО і не можуть активувати, бо це не можливо, тому що у блоку управління двигуном КК не активований, а пункт меню для активації прихований, якщо встановити версію ПО, де ще програмно не приховано цей пункт меню, то адекватні ОД змогли б активувати. Тому, на авто з перших партій деякі ОД можуть активувати КК новим ПО, бо по замовчуванню у блоку управління двигуна був активований КК. А по поводу активації як для Пежо 206, то там просто в блоку управління програмно пункт меню не прихований.

Тепер щодо того що говорять ОД.

Для дизельних двигунів КК заборонений, то чому ж на таких же двигунах з тим же блоком на заводі надалі встановлює КК , то чому ж половина ОД говорять що для ваших авто не можна активувати КК, навіть, для двигуна 1,2, якщо є офіційна інструкція для ОД, як це зробити.

Тепер щодо того, що думаю я.

Я проїхав на дизельному двигуні з активованим КК 5 тис км, проблем немає, помилок також, все працює по інструкції. Я думаю ПСА, хоче більше грошей, хочеш щось, давай бабки зробим, без доступу до нашого сервера нічого ніхто не зможе, а наші ОД всі ліниві і не хочуть нічого робити. Якби ПСА заборонило ставити КК на дизелі з офіційним листом, то не думаю, що по Україні (Львів, Дніпропетровськ, можливо ще десь), продовжували ставити КК на дизель. Певно до ОД прийшов новий працівник, ще не спорчений чи хтось знайшов інструкцію на форумі чи комусь скучно стало і вирішив спробувати, а всім кому лень, придумають байки, вплоть до того, що потрібно купляти новий блок, а свій здавати.
ydengaev M
Автор темы
Откуда: Житомир
Репутация: 39
Лояльность: 0
С нами: 4 года 11 месяцев
Авто: не Peugeot 301

Сообщение #104 Mr.Stig » 15 декабря 2013, 15:28

:clap: п1дтримую! Нема чого додати!
Mr.Stig M
Член клуба
Член клуба
Аватара
Возраст: 43
Откуда: місто Лева
Репутация: 26
Лояльность: 3
С нами: 5 лет 5 месяцев
Имя: Роман
Авто: 1.6 HDi 5MT Allure
Цвет: Shark Grey

Сообщение #105 wizle » 15 декабря 2013, 16:24

LeXsA, не та тема, бро :)
wizle M
Возраст: 32
Откуда: Харьков
Репутация: 15
Лояльность: 34
С нами: 5 лет 3 месяца
Имя: Паша
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: white
Госномер: 0369

Сообщение #106 FAB600CL » 16 декабря 2013, 11:07

wizle,я же говорил тебе что на котлова очень принципиальные ребята,желаю тебе удачи,от всей души,если честно
Щуку ловят на блесну-а Лохов на жужжалку
FAB600CL M
Член клуба
Член клуба
Аватара
Возраст: 41
Откуда: Харьков
Репутация: 327
Лояльность: 366
С нами: 5 лет
Имя: Alex
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: серебристый

Сообщение #107 sanek » 16 декабря 2013, 14:52

на днях установил китайскую ручку КК. активацию провели самостоятельно без ОД. все работает в штатном режиме , огромное спасибо за помощь ydengaev M. :hi:
хотя ОД утверждал что это невозможно. :smile:
sanek
Репутация: 6
Лояльность: 1
С нами: 5 лет
Имя: Александр
Авто: не Peugeot 301

Сообщение #108 wizle » 16 декабря 2013, 15:35

Был на Котлова, не установили мне круиз :( Сказали, что не будут они использовать старые версии ПО для активации круиза. Мол если в последних версиях активации нет, значит ПСА так хотели. Новой версией ПО активировать круиз у меня нельзя :(

Сказали, что не против, если я сам поставлю и активирую ручку, но если будут проблемы с двигателем, мозги которого я перепрошью, то будут разбираться что там прошито и зачем, и в итоге могут быть траблы с ремонтом по гарантии двигателя. То есть активировать на свой страх и риск.

На мистрали сказали установка и активация ручки 700 грн. Добиться ответа на вопрос почему так дорого за работу, которая должна занимать 1,2 нормочаса(а на котлова 1 нормочас) я не смог.

Вот думаю как активировать теперь...
wizle M
Возраст: 32
Откуда: Харьков
Репутация: 15
Лояльность: 34
С нами: 5 лет 3 месяца
Имя: Паша
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: white
Госномер: 0369

Сообщение #109 ydengaev » 16 декабря 2013, 16:10

А скільки чоловік було б бажаючих на активацію у Харкові ну і по дорозі з Житомира у Харків?
ydengaev M
Автор темы
Откуда: Житомир
Репутация: 39
Лояльность: 0
С нами: 4 года 11 месяцев
Авто: не Peugeot 301

Бигборд M
Ваш баннер тут: пишите
 

Сообщение #110 wizle » 16 декабря 2013, 17:24

ydengaev, я б хотел.
wizle M
Возраст: 32
Откуда: Харьков
Репутация: 15
Лояльность: 34
С нами: 5 лет 3 месяца
Имя: Паша
Авто: 1.6 HDi 5MT Active
Цвет: white
Госномер: 0369

Пред.След.

Вернуться в Tuning

Кто сейчас на сайте (по активности за 60 минут)

Сейчас этот форум просматривают: 13 гостей